LOGISTYKA PRZEDSIĘBIORSTW DYSTRYBUCYJNYCH

, ,

Skrypt ten przeznaczony jest do zajęć z przedmiotu „logistyka przedsiębiorstw dystrybucyjnych” wykładanego w Wyższej Szkole Logistyki. Materiał w nim zawarty obejmuje zarówno…

27.00

Na stanie

Skrypt ten przeznaczony jest do zajęć z przedmiotu „logistyka przedsiębiorstw dystrybucyjnych” wykładanego w Wyższej Szkole Logistyki. Materiał w nim zawarty obejmuje zarówno treść wykładów, jak i ćwiczeń z wyżej wymienionego przedmiotu.
Skrypt opracowano na podstawie literatury przedmiotu i praktycznych doświadczeń jego autorów. W treści przyjęto uproszczony standard dokumentowania cytowań. Jest to zgodne z ogólną zasadą opracowywania skryptów. Wydawnictwa lego rodzaju mają zachęcać Czytelnika do korzystania z literatury, a nie wyręczać
go w tym zakresie.

SPIS TREŚCI

Wstęp
Podstawy
1. Istota dystrybucji, jej zadania, funkcje i formy
2. Rodzaje kanałów dystrybucji
3. Formy przedsiębiorstw dystrybucyjnych i tendencje integracyjne
w kanałach dystrybucji
4. Kształtowanie asortymentu w dystrybucji z punktu widzenia logistyki
Problemy
5. Problemy logistyczne przedsiębiorstw handlu detalicznego
6. Problemy logistyczne przedsiębiorstw handlu hurtowego
7. Problemy usługodawców logistycznych
8. Problemy logistyczne producentów zajmujących się dystrybucją
własnych produktów
Metody i techniki
9. Planowanie zapotrzebowania dystrybucji
10. Planowanie zasobów dystrybucji
11. Dystrybucja masowa
12. Metody określania znaczenia poszczególnych pozycji asortymentowych
13. Zarządzanie zapasami w dystrybucji
14. Magazynowanie, pakowanie i transport w dystrybucji
15. Lokalizacja centrów przeładunkowych
16. Wykorzystanie metod sieciowych w ramach projektów logistyki dystrybucji
17. Zadania do samodzielnego rozwiązania
Przykłady
18. Optymalizacja asortymentu dystrybuowanych produktów na poziomie ich grup
19. Organizacja dostaw i wybór dostawców w małym sklepie detalicznym
20. Wybór dostawców i organizacja dostaw w dużym sklepie detalicznym
(klasyczny model działania marketu)
2.1. Zadania logistyczne dealera samochodowego
22. Różne warianty działania hurtowni
23. Współpraca producentów i operatorów logistycznych
literatura

Autor

, ,

Wydawca

ISBN

978-83-925896-1-7

Rok wydania

Liczba stron

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „LOGISTYKA PRZEDSIĘBIORSTW DYSTRYBUCYJNYCH”