METODY ORGANIZATORSKIE W DOSKONALENIU SYSTEMU ZARZĄDZANIA

Zakres i tempo zmian, jakie zachodzą w organizacji i jej otoczeniu, wymuszają potrzebę ciągłego doskonalenia systemu zarządzania. Skuteczna realizacja tego procesu wymaga odpowiednich strategii i metod badawczych.

38.00

Na stanie

Zakres i tempo zmian, jakie zachodzą w organizacji i jej otoczeniu, wymuszają potrzebę ciągłego doskonalenia systemu zarządzania. Skuteczna realizacja tego procesu wymaga odpowiednich strategii i metod badawczych.

Książka prezentuje klasyczne i współczesne metody organizatorskie doskonalenia systemu zarządzania organizacją, zwracając szczególną uwagę m. in. na:

Istotę systemu zarządzania oraz płaszczyzny i strategie jego doskonalenia.
Zasady, podejścia i metody racjonalizacji struktur organizacyjnych, w tym koncepcję lean administration i wybrane metody   etatyzacji w podsystemie zarządzania.
Strategie i metody doskonalenia zarządzania informacją oraz wybrane aspekty bezpieczeństwa informacyjnego i możliwości wykorzystania technologii informacyjnych w zarządzaniu informacją i wiedzą.
Instrumentarium wartościowania i taryfikacji pracy w podsystemie zarządzania, w tym metodykę projektowania metod zakładowych, wybrane analityczno-punktowe metody wartościowania stanowisk kierowniczych oraz profili kompetencyjnych stanowisk organizacyjnych i technikę projektowania zakładowych siatek i tabel płac zasadniczych.
Koncepcję performance management i modele premiowania współzależnego.
Przykłady praktycznych zastosowań prezentowanych koncepcji i metod.

Publikacja jest skierowana zarówno do pracowników naukowych, doktorantów i studentów uczelni ekonomicznych i inżynierskich na kierunkach menedżerskich oraz studiach podyplomowych, jak i do praktyków – menedżerów i organizatorów prowadzących badania i realizujących projekty w zakresie doskonalenia systemu zarządzania.

Autor

ISBN

978-83-7926-082-9

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „METODY ORGANIZATORSKIE W DOSKONALENIU SYSTEMU ZARZĄDZANIA”