NORMALIZACJA I ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W LOGISTYCE

Pierwszy rozdział zawiera podstawowe informacje o normalizacji, wystarczające do zrozumienia ich zasad, aspektów prawnych działań normalizacyjnych oraz praktycznego wykorzystania w podejmowanych działaniach.

62.00

Na stanie

Pierwszy rozdział zawiera podstawowe informacje o normalizacji, wystarczające do zrozumienia ich zasad, aspektów prawnych działań normalizacyjnych oraz praktycznego wykorzystania w podejmowanych działaniach. Upowszechnienie podstawowej wiedzy o normalizacji będzie sprzyjać rozwojowi różnych organizacji oraz uświadamiać konieczność aktywnego zaangażowania pracowników w działania o charakterze normalizacyjnym i korzystania z możliwości, jakie one dają. Drugi rozdział stanowi kompendium wiedzy o logistyce. Trzeci rozdział prezentuje holistyczny charakter kategorii jakości na tle prekursorów różnych koncepcji zarządzania jakością. Rozdział czwarty przedstawia problemy jakości w systemach logistycznych, zaś piąty ujmuje problematykę zarządzania jakością w logistyce za pomocą standardów ISO 9000. Szósty rozdział zawiera zasadniczą część monografii, odnoszącą się do kompleksowego zarządzania jakością jako drogi do doskonałości procesów w logistyce. Natomiast rozdział siódmy ukazuje problematykę jakości w logistycznym łańcuchu dostaw, tj. w zaopatrzeniu, produkcji i dystrybucji. Rozdział ósmy stanowi ujęcie kosztów jakości w logistyce, ze szczególnym uwzględnieniem controllingu kosztów jakości w organizacji. Prezentowane w podręczniku istotne zagadnienia są wsparte wybranymi badaniami i przykładami z praktyki gospodarczej. Książka adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, zwłaszcza do studentów różnych kierunków studiów, aż po osoby, które zainteresowane są wykorzystaniem dorobku w zakresie zarządzania jakością i kompleksowego zarządzania jakością w działalności logistycznej. Zawartość podręcznika pozwoli Czytelnikowi na zrozumienie i przyswojenie istoty kompleksowego zarządzania jakością, drogi prowadzącej do doskonałości współczesnej organizacji logistycznej.

Autor

ISBN

978-83-7775-367-5

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „NORMALIZACJA I ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W LOGISTYCE”