Spis treści
- Dlaczego nie cierpię wstępów do książek i Ty pewnie też
- Prawdziwy sekret internetowych milionerów
- Rozdział 1. Dlaczego Twoje social media nie sprzedają 8 najczęstszych błędów
- Błąd 1. Dlaczego Twoje social media to słup ogłoszeniowy
- Błąd 2. Boisz się sprzedawać
- Błąd 3. Nie chcę być nachalna
- Twoje CV dla zakonu nazaretanek a social media
- Co robi mózg na śmietniku
- Co Ci daje włamywanie się do mózgu osób scrollujących Instagram
- Błąd 4. Zrobię to, co inni Twoje DNA jest wyjątkowe, wszystko inne to kopia
- To, od czego uciekasz, może być Twoją największą przewagą
- Błąd 5. Nieustanne szukanie magicznego serwisu społecznościowego
- Dlaczego wena i talent są przereklamowane
- Błąd 6. Brak systematyczności a efekt serialu
- Błąd 7. Niezrozumienie elementu social
- Będziesz sprzedawał, nawet gdy tego nie chcesz
- Jak się buduje taką społeczność
- Błąd 8. Niezrozumienie specyfiki Facebooka i Instagrama zasięg organiczny to darmowa próbka
- Zamiast się obrażać, ciesz się, że możesz płacić
- Gdy Facebook i Google puszczają Ci oczko
- Rozdział 2. Jak sprzedaje się w social mediach i dlaczego Twój profil to nie sklep internetowy
- Różne intencje zakupowe Google a social media
- Dlaczego intencje są w tym całym zamieszaniu kluczowe
- Jak zamienić wciskanie na opowiadania i przy okazji zrobić sobie selfie
- Wyobraź sobie czerwoną lampkę w mózgu potencjalnego klienta
- Uwaga, kieszonkowiec!
- Różne intencje zakupowe Google a social media
- Rozdział 3. Jak działa dopamina i dlaczego Facebook uwielbia komentarze
- Jak wykorzystać dopaminowy głód dla własnych celów
- Jak wykorzystać głód dopaminowy w zwiększaniu sprzedaży
- Dlaczego musisz ożywić swój profil i generować jak najwięcej komentarzy
- Rozdział 4. Najważniejszy element, o który walczą obecnie wszystkie firmy
- 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
- 1. Jeżeli w Twojej branży wszyscy robią coś w podobny sposób, Ty zrób coś całkowicie odwrotnego
- 4 ważne pytania, które warto sobie zadać, żeby wyróżnić się w social mediach
- Dlaczego boimy się być inni?
- 2. Jak zastosować scroll stoppery na swoich profilach
- 3. Jak wykorzystać FFA, czyli ważny obszar w mózgu służący do rozpoznawania twarzy
- Eksperyment z selfie, który dużo Cię nauczy
- 4. Siła dynamicznych przejść
- Jak zatem tworzyć dynamiczne wideo, które przykuje i utrzyma uwagę w social mediach?
- TikTok to tak naprawdę ulepszony YouTube
- 5. Zdjęcia firmowe wyglądające jak zdjęcia z profilu prywatnego
- 6. Nietypowa czcionka, a tak naprawdę font
- 7. Wyróżnij się albo zgiń
- Wyróżnienie się na podstawie mikroniszy
- 1. Jeżeli w Twojej branży wszyscy robią coś w podobny sposób, Ty zrób coś całkowicie odwrotnego
- 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
- Rozdział 5. AIDA w praktyce, czyli dlaczego większość postów nie sprzedaje?
- AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rękę prosto do bankomatu
- Krok 1. Attention
- Krok 2. Interest
- Krok 3. Desire
- Od przypadkowego nagłówka do hipnotycznego transu pożądania
- Hej, mam puzzla, który Ci wypadł
- Krok 4. Action
- Kwintesencja hipnotycznej sprzedaży
- Czy takie wezwanie do akcji działa? Czy powtarzanie miliony razy jakiegoś tekstu ma wpływ na wyniki?
- Jak zrobić wezwanie do akcji w sprzedaży na livie lub webinarze?
- Brakujący element układanki
- Klient kupi teraz albo prawdopodobnie nigdy
- AIDA+P to nie tylko ten JEDEN tekst na Instagramie czy Facebooku
- AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rękę prosto do bankomatu
- Rozdział 6. Siła marki, czyli jak często dodawać posty, żeby sprzedać więcej produktów i podpisać więcej umów
- Jak emocje wzmacniają zapamiętywanie i co to dla Ciebie oznacza
- Muzyka, kolorofony i wodotryski vs czarny tekst na białym tle
- Jak przeszliśmy na dietę socialmediową?
- Czym jest efekt aureoli w social mediach i jak wykorzystać go w praktyce
- Być może masz już efekty z social mediów, ale o tym nie wiesz
- Jak często publikować w social mediach i dlaczego tak często
- Jak emocje wzmacniają zapamiętywanie i co to dla Ciebie oznacza
- Rozdział 7. Dlaczego emocje w postach sprzedają i co dobrego wynika z hejtu
- Jak zamienić komentarze w transakcje
- Czy bardziej kupujesz produkt czy sprzedawcę?
- Liczba komentarzy a neurony bliźniacze
- 1. Co łączy pole minowe, katastrofę samolotu i komentarze na Instagramie?
- 2. Jak odpisywać na komentarze i zjednać sobie klientów?
- 3. Twórz emocjonalne posty niech emocje rezonują
- 4. Prosty sposób na gigantyczne zaangażowanie w komentarzach
- 5. Jak transmisje na żywo wpływają na zaangażowanie społeczności?
- 6. Jak stać się milionerem, wkurzając Polaków?
- 7. Wspólny wróg, czyli jak grać i zarabiać na hejcie?
- Liczba komentarzy a neurony bliźniacze
- Rozdział 8. Bonding i domowe reality show, czyli po co Ci te storiesy
- Ukryty sekret wywierania wpływu Baracka Obamy i Donalda Tuska
- Jak uruchomić efekt serialu w naszych kanałach social mediów
- Dlaczego życie innych wydaje nam się ciekawsze niż nasze
- Nieważne, co jest na sprzedaż, ważniejsze jest, kto sprzedaje
- Jak strategia okruszków chleba przyciąga przed ekran smartfona głodną zakupów społeczność
- Kształt naszych uszu a blokada przed nagrywaniem, czyli dlaczego Twój głos brzmi nieznajomo
- Misja, która będzie reaktorem jądrowym Twojego przekazu
- Pomóż wystarczającej grupie ludzi, a zrobią z Ciebie milionera
- Zrób tę jedną rzecz, a nigdy nie będziesz klepał biedy
- Jak przeistaczając się z larwy w motyla, przyciągnąć uwagę w social mediach
- 5 etapów od człowieka cienia do osoby wypełniającej stadiony
- Jak zdjęcie ze szczeniaczkiem na Instagramie poprawi konwersję w Twoim sklepie internetowym
- Rozdział 9. Dlaczego warto budować silny wizerunek eksperta i jak przełoży się to na sprzedaż
- Jak popisywanie się mocami superbohatera podwoi Twój majątek
- Dlaczego Twoi odbiorcy nie znają się na tym, co kupują
- Ludzie nie ufają sprzedawcom
- Zmień ten jeden element na wizytówce, a liczba zamówień wzrośnie
- Możesz być najlepszy, ale ten jeden element pogrąży każdą transakcję
- Ale ja nie jestem ekspertem!
- Tak się zdobywa uwagę
- Potężny skarb, który marnuje się w Twojej skrzynce e-mailowej
- Perswazje chodzą parami (i nie tylko)
- Skąd jeszcze brać pomysły na posty czy nagrania budujące wizerunek eksperta
- Jak zarabiać pieniądze na treściach i przestać w głupi sposób dorabiać innych
- Śmiali się, gdy uczyłem tak prostych rzeczy, jak dodawanie relacji, ale gdy zobaczyli, ile dzięki temu zarabiam, to
- Szkolenie za 1500 zł o tym, jak pisać w Wordzie
- Nie używaj słów, których nie usłyszysz w tramwaju
- Rozdział 10. Ponaglenia i te wredne liczniki dlaczego pomimo wszystko zwiększają sprzedaż
- Prawdopodobnie najważniejsza umiejętność w biznesie
- Sprzedaż nie jest sexy, ale pieniądze już tak
- Jak lody Ekipy rozbiły bank
- Jak prawa perswazji wzajemnie się uzupełniają
- Sprzedaj w 5 minut albo pożegnaj się z pieniędzmi
- Czarny trick iluzjonistów działający w social mediach i e-commerce
- Dlaczego kupujesz kilogram krewetek, pomimo że ich nie lubisz
- Jak wstawić licznik i zastosować presję czasu
- Dlaczego instynktownie walczymy o ostatnie sztuki
- Co możesz ograniczyć, żeby zwiększyć sprzedaż
- Rozdział 11. Jak przykleić czytelnika do ekranu smartfona? Poznaj sekret pisania wciągających postów
- 1. Dlaczego kluczem do viralowych treści są emocje
- 2. Siła historii
- 3. Ciekawość
- 4. Jak tworzyć przyciągające wzrok nagłówki
- 5. Czym jest tajemnicza technika open loops
- Rozdział 12. Dlaczego historie sprzedają, czyli jak w 5 minut stać się storytellerem
- Dlaczego historie sprzedają i zmieniają poglądy innych
- Zmień przekonania, a otworzysz portfele
- Jak działa matematyka zmiany przekonań
- Jak siłę historii zastosować w Twoim biznesie
- Zajmij czymś umysł klienta, a przestanie myśleć o cenie
- Jak pisać i opowiadać hipnotyzujące historie
- Szybki kurs układania poczytnych historyjek
- Ukryta siła sentymentu, czyli jak sprzedawać, gdy klientowi kręci się łezka w oku
- Ukryta siła multisensoryczności
- Rozdział 13. Jak ośmieszyć cenę i spowodować, że klient z uśmiechem wyda u Ciebie pieniądze
- Jak ośmieszyć cenę, żeby przestała być istotna
- Oprogramowanie w cenie zakupów w markecie
- Metoda kontrastu
- Ile zapłacisz za operację?
- Wychodzi 1 zł dziennie
- Dwa krytyczne błędy, które popełniają przedsiębiorcy, oferując bonusy
- Jak w prosty sposób zhakować 100 miliardów neuronów
- Jak ośmieszyć cenę, żeby przestała być istotna
- Rozdział 14. Jak zarabiać miliony, rozdając (prawie wszystko) za darmo
- Jak przygotować mózg klienta do płacenia większych sum
- Rozdział 15. Siła oddanej społeczności w social mediach, czyli co tak naprawdę kupują Twoi klienci
- Co łączy Kurta Cobaina z Tadeuszem Rydzykiem
- Społeczność ojca z Torunia
- Rozdział 16. Jak grać liczbami, żeby nasze posty sprzedawały
- Rozdział 17. Jak dopasować się do oDbiorcy, żeby poczuł, że jesteś jego przyjacielem
- Język ogólny a konkretny
- Rozdział 18. Tunele, remarketing i follow up dlaczego Twój klient jest zawsze po szklance whisky
- Jak strategia follow up pozwoli Ci dotrzeć do nawet najbardziej rozproszonych umysłów
- Wolisz 0,3% sprzedaży czy 70% potencjalnych klientów?
- Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej wartościowym zasobem niż jednorazowa transakcja
- Co Ci zostanie, gdy stracisz konto na Instagramie
- Jak przekształcić znudzonego obserwatora w oddanego klienta
- Znajdź najczęstsze problemy grupy docelowej, a znajdziesz też pieniądze
- Jak nie pozwolić klientowi zapomnieć o wykonaniu przelewu
- Nie chcę być nachalny, nie lubię takiej sprzedaży
- Czym się kierujesz w biznesie? Twardymi danymi czy wydaje mi się?
- Co z tego, że jesteś najlepszy w tym, co robisz, jeżeli klienci o Tobie nie słyszeli
- Dlaczego mylimy znanych z najlepszymi
- Rozdział 19. Tak nie sprzedaje się trumien, czyli jak angażować, żeby sprzedawać
- Jak pierwszego dnia od napisania oprogramowania generujemy wysoką sprzedaż, gdy inne startupy wycierają dywany u inwestorów
- Jak sprzedawać za pomocą dynamicznego wideo?
- Tak nie sprzedaje się trumien
- Rozdział 20. Co zrobić, żeby promocja i przecena nie wydawały się kolejnym trickiem sprzedażowym
- Rozdział 21. Jest ktoś, komu klient wierzy bardziej, i nie jest to Twoja teściowa
- Po co Ci odkurzacz, skoro do wioski nie doprowadzono jeszcze prądu
- Jak w 5 minut zainstalować w naszym sklepie internetowym aplikację generującą silny dowód społeczny
- Jak media społecznościowe zmieniły sprzedaż
- Co zrobić, żeby opinie na Twoim fanpageu nie tylko były, ale też sprzedawały
- Jak poduszka i pierze mają się do złośliwych komentarzy na Twoim Facebooku
- 3 ważne zasady, dzięki którym opinie pisane przez innych będą miały większą moc sprzedażową
- Zasada #1
- Zasada #2
- Zasada #3
- Co minutę rodzi się klient
- Rozdział 22. Przeprowadź klienta z punktu A do punktu B, a odda Ci wszystkie swoje pieniądze
- O czym marzą Twoi klienci i jak to zbadać
- Rozdział 23. 3 etapy schematu kupowania w internecie, o których zapomina 90% przedsiębiorców
- Etap 1. Zapoznanie z ofertą
- Etap 2. Oczekiwanie na przesyłkę
- Etap 3. Odebranie przesyłki
- Tylko szaleńcy dbają o piękne wnętrze komputera
- Rozdział 24. Napisz ten jeden tekst, a klienci będą błagali Cię o produkt
- Co zrobić, żeby to klient sam przekonywał siebie do zakupu
- Niedostępność a efekt wirusowy
- Rozdział 25. Kaucja czy gotówka? A gdyby to było to samo?
- Dlaczego jest to tak silna technika i jak ją właściwie stosować
- 4 fakty o gwarancji satysfakcji, dzięki którym zarobisz więcej pieniędzy
- Fakt #1. Przedsiębiorcy boją się pisać o gwarancji satysfakcji, dlatego zyskasz przewagę
- Fakt #2. Im dłuższy okres gwarancji satysfakcji, tym mniej zwrotów
- Fakt #3. Im częściej mówisz o gwarancji satysfakcji, tym klient czuje się bezpieczniej
- Fakt #4. Dzięki zwrotom zyskujesz klienta na lata
- Rozdział 26. Dlaczego klient przychodzący po haczyk na ryby powinien wyjść z własną łodzią
- Jak wykorzystać sprzedaż kontekstową w social mediach
- Jak taką kontekstową sprzedaż zastosować w przypadku butiku odzieżowego
- Zakończenie skończyłeś książkę i co dalej?
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.