PERSWAZJA W SOCIAL MEDIACH CZYLI JAK SPRZEDAWAĆ TAM GDZIE INNI ZDOBYWAJĄ LAJKI

53.10

Na stanie

Spis treści

  • Dlaczego nie cierpię wstępów do książek i Ty pewnie też
    • Prawdziwy sekret internetowych milionerów
  • Rozdział 1. Dlaczego Twoje social media nie sprzedają 8 najczęstszych błędów
    • Błąd 1. Dlaczego Twoje social media to słup ogłoszeniowy
    • Błąd 2. Boisz się sprzedawać
    • Błąd 3. Nie chcę być nachalna
      • Twoje CV dla zakonu nazaretanek a social media
      • Co robi mózg na śmietniku
      • Co Ci daje włamywanie się do mózgu osób scrollujących Instagram
    • Błąd 4. Zrobię to, co inni Twoje DNA jest wyjątkowe, wszystko inne to kopia
      • To, od czego uciekasz, może być Twoją największą przewagą
    • Błąd 5. Nieustanne szukanie magicznego serwisu społecznościowego
      • Dlaczego wena i talent są przereklamowane
    • Błąd 6. Brak systematyczności a efekt serialu
    • Błąd 7. Niezrozumienie elementu social
      • Będziesz sprzedawał, nawet gdy tego nie chcesz
      • Jak się buduje taką społeczność
    • Błąd 8. Niezrozumienie specyfiki Facebooka i Instagrama zasięg organiczny to darmowa próbka
      • Zamiast się obrażać, ciesz się, że możesz płacić
      • Gdy Facebook i Google puszczają Ci oczko
  • Rozdział 2. Jak sprzedaje się w social mediach i dlaczego Twój profil to nie sklep internetowy
    • Różne intencje zakupowe Google a social media
      • Dlaczego intencje są w tym całym zamieszaniu kluczowe
      • Jak zamienić wciskanie na opowiadania i przy okazji zrobić sobie selfie
    • Wyobraź sobie czerwoną lampkę w mózgu potencjalnego klienta
      • Uwaga, kieszonkowiec!
  • Rozdział 3. Jak działa dopamina i dlaczego Facebook uwielbia komentarze
    • Jak wykorzystać dopaminowy głód dla własnych celów
    • Jak wykorzystać głód dopaminowy w zwiększaniu sprzedaży
    • Dlaczego musisz ożywić swój profil i generować jak najwięcej komentarzy
  • Rozdział 4. Najważniejszy element, o który walczą obecnie wszystkie firmy
    • 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
      • 1. Jeżeli w Twojej branży wszyscy robią coś w podobny sposób, Ty zrób coś całkowicie odwrotnego
        • 4 ważne pytania, które warto sobie zadać, żeby wyróżnić się w social mediach
        • Dlaczego boimy się być inni?
      • 2. Jak zastosować scroll stoppery na swoich profilach
      • 3. Jak wykorzystać FFA, czyli ważny obszar w mózgu służący do rozpoznawania twarzy
        • Eksperyment z selfie, który dużo Cię nauczy
      • 4. Siła dynamicznych przejść
        • Jak zatem tworzyć dynamiczne wideo, które przykuje i utrzyma uwagę w social mediach?
        • TikTok to tak naprawdę ulepszony YouTube
      • 5. Zdjęcia firmowe wyglądające jak zdjęcia z profilu prywatnego
      • 6. Nietypowa czcionka, a tak naprawdę font
      • 7. Wyróżnij się albo zgiń
        • Wyróżnienie się na podstawie mikroniszy
  • Rozdział 5. AIDA w praktyce, czyli dlaczego większość postów nie sprzedaje?
    • AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rękę prosto do bankomatu
      • Krok 1. Attention
      • Krok 2. Interest
      • Krok 3. Desire
        • Od przypadkowego nagłówka do hipnotycznego transu pożądania
        • Hej, mam puzzla, który Ci wypadł
      • Krok 4. Action
    • Kwintesencja hipnotycznej sprzedaży
      • Czy takie wezwanie do akcji działa? Czy powtarzanie miliony razy jakiegoś tekstu ma wpływ na wyniki?
      • Jak zrobić wezwanie do akcji w sprzedaży na livie lub webinarze?
    • Brakujący element układanki
      • Klient kupi teraz albo prawdopodobnie nigdy
      • AIDA+P to nie tylko ten JEDEN tekst na Instagramie czy Facebooku
  • Rozdział 6. Siła marki, czyli jak często dodawać posty, żeby sprzedać więcej produktów i podpisać więcej umów
    • Jak emocje wzmacniają zapamiętywanie i co to dla Ciebie oznacza
      • Muzyka, kolorofony i wodotryski vs czarny tekst na białym tle
      • Jak przeszliśmy na dietę socialmediową?
    • Czym jest efekt aureoli w social mediach i jak wykorzystać go w praktyce
      • Być może masz już efekty z social mediów, ale o tym nie wiesz
      • Jak często publikować w social mediach i dlaczego tak często
  • Rozdział 7. Dlaczego emocje w postach sprzedają i co dobrego wynika z hejtu
    • Jak zamienić komentarze w transakcje
    • Czy bardziej kupujesz produkt czy sprzedawcę?
      • Liczba komentarzy a neurony bliźniacze
        • 1. Co łączy pole minowe, katastrofę samolotu i komentarze na Instagramie?
        • 2. Jak odpisywać na komentarze i zjednać sobie klientów?
        • 3. Twórz emocjonalne posty niech emocje rezonują
        • 4. Prosty sposób na gigantyczne zaangażowanie w komentarzach
        • 5. Jak transmisje na żywo wpływają na zaangażowanie społeczności?
        • 6. Jak stać się milionerem, wkurzając Polaków?
        • 7. Wspólny wróg, czyli jak grać i zarabiać na hejcie?
  • Rozdział 8. Bonding i domowe reality show, czyli po co Ci te storiesy
    • Ukryty sekret wywierania wpływu Baracka Obamy i Donalda Tuska
    • Jak uruchomić efekt serialu w naszych kanałach social mediów
    • Dlaczego życie innych wydaje nam się ciekawsze niż nasze
    • Nieważne, co jest na sprzedaż, ważniejsze jest, kto sprzedaje
    • Jak strategia okruszków chleba przyciąga przed ekran smartfona głodną zakupów społeczność
    • Kształt naszych uszu a blokada przed nagrywaniem, czyli dlaczego Twój głos brzmi nieznajomo
    • Misja, która będzie reaktorem jądrowym Twojego przekazu
    • Pomóż wystarczającej grupie ludzi, a zrobią z Ciebie milionera
    • Zrób tę jedną rzecz, a nigdy nie będziesz klepał biedy
    • Jak przeistaczając się z larwy w motyla, przyciągnąć uwagę w social mediach
    • 5 etapów od człowieka cienia do osoby wypełniającej stadiony
    • Jak zdjęcie ze szczeniaczkiem na Instagramie poprawi konwersję w Twoim sklepie internetowym
  • Rozdział 9. Dlaczego warto budować silny wizerunek eksperta i jak przełoży się to na sprzedaż
    • Jak popisywanie się mocami superbohatera podwoi Twój majątek
    • Dlaczego Twoi odbiorcy nie znają się na tym, co kupują
    • Ludzie nie ufają sprzedawcom
    • Zmień ten jeden element na wizytówce, a liczba zamówień wzrośnie
    • Możesz być najlepszy, ale ten jeden element pogrąży każdą transakcję
    • Ale ja nie jestem ekspertem!
    • Tak się zdobywa uwagę
    • Potężny skarb, który marnuje się w Twojej skrzynce e-mailowej
    • Perswazje chodzą parami (i nie tylko)
    • Skąd jeszcze brać pomysły na posty czy nagrania budujące wizerunek eksperta
    • Jak zarabiać pieniądze na treściach i przestać w głupi sposób dorabiać innych
    • Śmiali się, gdy uczyłem tak prostych rzeczy, jak dodawanie relacji, ale gdy zobaczyli, ile dzięki temu zarabiam, to
    • Szkolenie za 1500 zł o tym, jak pisać w Wordzie
    • Nie używaj słów, których nie usłyszysz w tramwaju
  • Rozdział 10. Ponaglenia i te wredne liczniki dlaczego pomimo wszystko zwiększają sprzedaż
    • Prawdopodobnie najważniejsza umiejętność w biznesie
    • Sprzedaż nie jest sexy, ale pieniądze już tak
    • Jak lody Ekipy rozbiły bank
    • Jak prawa perswazji wzajemnie się uzupełniają
    • Sprzedaj w 5 minut albo pożegnaj się z pieniędzmi
    • Czarny trick iluzjonistów działający w social mediach i e-commerce
    • Dlaczego kupujesz kilogram krewetek, pomimo że ich nie lubisz
    • Jak wstawić licznik i zastosować presję czasu
    • Dlaczego instynktownie walczymy o ostatnie sztuki
    • Co możesz ograniczyć, żeby zwiększyć sprzedaż
  • Rozdział 11. Jak przykleić czytelnika do ekranu smartfona? Poznaj sekret pisania wciągających postów
    • 1. Dlaczego kluczem do viralowych treści są emocje
    • 2. Siła historii
    • 3. Ciekawość
    • 4. Jak tworzyć przyciągające wzrok nagłówki
    • 5. Czym jest tajemnicza technika open loops
  • Rozdział 12. Dlaczego historie sprzedają, czyli jak w 5 minut stać się storytellerem
    • Dlaczego historie sprzedają i zmieniają poglądy innych
    • Zmień przekonania, a otworzysz portfele
    • Jak działa matematyka zmiany przekonań
    • Jak siłę historii zastosować w Twoim biznesie
    • Zajmij czymś umysł klienta, a przestanie myśleć o cenie
    • Jak pisać i opowiadać hipnotyzujące historie
    • Szybki kurs układania poczytnych historyjek
    • Ukryta siła sentymentu, czyli jak sprzedawać, gdy klientowi kręci się łezka w oku
    • Ukryta siła multisensoryczności
  • Rozdział 13. Jak ośmieszyć cenę i spowodować, że klient z uśmiechem wyda u Ciebie pieniądze
    • Jak ośmieszyć cenę, żeby przestała być istotna
      • Oprogramowanie w cenie zakupów w markecie
    • Metoda kontrastu
    • Ile zapłacisz za operację?
    • Wychodzi 1 zł dziennie
    • Dwa krytyczne błędy, które popełniają przedsiębiorcy, oferując bonusy
    • Jak w prosty sposób zhakować 100 miliardów neuronów
  • Rozdział 14. Jak zarabiać miliony, rozdając (prawie wszystko) za darmo
    • Jak przygotować mózg klienta do płacenia większych sum
  • Rozdział 15. Siła oddanej społeczności w social mediach, czyli co tak naprawdę kupują Twoi klienci
    • Co łączy Kurta Cobaina z Tadeuszem Rydzykiem
    • Społeczność ojca z Torunia
  • Rozdział 16. Jak grać liczbami, żeby nasze posty sprzedawały
  • Rozdział 17. Jak dopasować się do oDbiorcy, żeby poczuł, że jesteś jego przyjacielem
    • Język ogólny a konkretny
  • Rozdział 18. Tunele, remarketing i follow up dlaczego Twój klient jest zawsze po szklance whisky
    • Jak strategia follow up pozwoli Ci dotrzeć do nawet najbardziej rozproszonych umysłów
    • Wolisz 0,3% sprzedaży czy 70% potencjalnych klientów?
    • Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej wartościowym zasobem niż jednorazowa transakcja
    • Co Ci zostanie, gdy stracisz konto na Instagramie
    • Jak przekształcić znudzonego obserwatora w oddanego klienta
    • Znajdź najczęstsze problemy grupy docelowej, a znajdziesz też pieniądze
    • Jak nie pozwolić klientowi zapomnieć o wykonaniu przelewu
    • Nie chcę być nachalny, nie lubię takiej sprzedaży
    • Czym się kierujesz w biznesie? Twardymi danymi czy wydaje mi się?
    • Co z tego, że jesteś najlepszy w tym, co robisz, jeżeli klienci o Tobie nie słyszeli
    • Dlaczego mylimy znanych z najlepszymi
  • Rozdział 19. Tak nie sprzedaje się trumien, czyli jak angażować, żeby sprzedawać
    • Jak pierwszego dnia od napisania oprogramowania generujemy wysoką sprzedaż, gdy inne startupy wycierają dywany u inwestorów
    • Jak sprzedawać za pomocą dynamicznego wideo?
    • Tak nie sprzedaje się trumien
  • Rozdział 20. Co zrobić, żeby promocja i przecena nie wydawały się kolejnym trickiem sprzedażowym
  • Rozdział 21. Jest ktoś, komu klient wierzy bardziej, i nie jest to Twoja teściowa
    • Po co Ci odkurzacz, skoro do wioski nie doprowadzono jeszcze prądu
    • Jak w 5 minut zainstalować w naszym sklepie internetowym aplikację generującą silny dowód społeczny
    • Jak media społecznościowe zmieniły sprzedaż
    • Co zrobić, żeby opinie na Twoim fanpageu nie tylko były, ale też sprzedawały
    • Jak poduszka i pierze mają się do złośliwych komentarzy na Twoim Facebooku
    • 3 ważne zasady, dzięki którym opinie pisane przez innych będą miały większą moc sprzedażową
      • Zasada #1
      • Zasada #2
      • Zasada #3
    • Co minutę rodzi się klient
  • Rozdział 22. Przeprowadź klienta z punktu A do punktu B, a odda Ci wszystkie swoje pieniądze
    • O czym marzą Twoi klienci i jak to zbadać
  • Rozdział 23. 3 etapy schematu kupowania w internecie, o których zapomina 90% przedsiębiorców
    • Etap 1. Zapoznanie z ofertą
    • Etap 2. Oczekiwanie na przesyłkę
    • Etap 3. Odebranie przesyłki
    • Tylko szaleńcy dbają o piękne wnętrze komputera
  • Rozdział 24. Napisz ten jeden tekst, a klienci będą błagali Cię o produkt
    • Co zrobić, żeby to klient sam przekonywał siebie do zakupu
    • Niedostępność a efekt wirusowy
  • Rozdział 25. Kaucja czy gotówka? A gdyby to było to samo?
    • Dlaczego jest to tak silna technika i jak ją właściwie stosować
    • 4 fakty o gwarancji satysfakcji, dzięki którym zarobisz więcej pieniędzy
      • Fakt #1. Przedsiębiorcy boją się pisać o gwarancji satysfakcji, dlatego zyskasz przewagę
      • Fakt #2. Im dłuższy okres gwarancji satysfakcji, tym mniej zwrotów
      • Fakt #3. Im częściej mówisz o gwarancji satysfakcji, tym klient czuje się bezpieczniej
      • Fakt #4. Dzięki zwrotom zyskujesz klienta na lata
  • Rozdział 26. Dlaczego klient przychodzący po haczyk na ryby powinien wyjść z własną łodzią
    • Jak wykorzystać sprzedaż kontekstową w social mediach
    • Jak taką kontekstową sprzedaż zastosować w przypadku butiku odzieżowego
  • Zakończenie skończyłeś książkę i co dalej?
Autor

ISBN

978-83-283-8091-2

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „PERSWAZJA W SOCIAL MEDIACH CZYLI JAK SPRZEDAWAĆ TAM GDZIE INNI ZDOBYWAJĄ LAJKI”