TYLKO DLA KOBIET JAK MĘŻCZYŹNI POSTRZEGAJĄ BIZNES ORAZ KOBIETY W BIZNESIE

39.00

Na stanie

SPIS TREŚCI

Przedmowa (5)

CZĘŚĆ I: Męski punkt widzenia (9)

1. Kim jesteś? (11)

2. Typy osobowości w biznesie (49)

3. Dostać się do głowy mężczyzny Alfa (65)

4. Elementy biznesu, które “kręcą” mężczyzn (93)

CZĘŚĆ II: Kobieta jako sabotażystka (121)

5. Wylewanie wody z łodzi: branie wszystkiego do siebie (123)

6. Śpiewające syreny: przywdziewanie masek (131)

7. Martwa cisza: przedstawianie pomysłów w formie pytań (147)

8. Na mieliźnie: wymyślanie wymówek (153)

9. Wyrzucone z pracy: otwarte wypowiedzenie wojny (159)

10. Długi język, krótkie życie: niedotrzymywanie tajemnic (163)

11. Zagubiona dusza: przynoszenie do pracy swoich osobistych problemów (169)

12. Szamoczesz się i toniesz: poszukiwanie akceptacji ze strony otoczenia (175)

13. Kto zasługuje na miejsce w szalupie ratunkowej: marzenie o sprawiedliwości w biznesie (179)

14. Opuszczenie statku: przyzwolenie na złe traktowanie (187)

15. “Pozwól, że będę wiosłować samodzielnie”: próba bycia lubianą i wielkoduszną (193)

16. “To ostatnia kamizelka ratunkowa. Ty ją weź!”: proszenie o to, czego potrzebujesz (197)

17. Szalupy ratunkowe z tyłu: przygotowanie planu B (201)

18. “Witamy na pokładzie!”: zrozumienie, czym jest rekomendacja w biznesie (207)

CZĘŚĆ III: Typowe pytania zadawane przez kobiety (213)

Pytanie o mężczyzn: co decyduje o sile żeglarza? (213)

Pytanie o awans: przejęcie steru własnego statku (220)

Rodzina czy kariera: z załogą, a może bez niej? (227)

Stosunki koleżeńskie w miejscu pracy: zbaczanie z kursu (233)

Zarządzanie emocjami: nadchodzący przypływ (241)

Polityczna poprawność: poruszanie się po niepewnych wodach (242)

Sponiewieranie: uniknięcie szczęk rekina (244)

Wrogie przejęcia oraz ogólna wrogość: bitwy podjazdowe (251)

Pozyskiwanie szacunku: zdobycie stopni żeglarskich (257)

Epilog (261)

Autor

ISBN

978-83-246-1782-1

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „TYLKO DLA KOBIET JAK MĘŻCZYŹNI POSTRZEGAJĄ BIZNES ORAZ KOBIETY W BIZNESIE”