Promocja!

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE JAKO INSTRUMENT WSPIERANIA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE

,

Książka poświęcona została niezwykle ważnej w gospodarce polskiej oraz w teorii, a zarazem złożonej problematyce wspierania małych i średnich przedsiębiorstw poprzez zwiększony dostęp do zamówień publicznych. Problematyka zamówień publicznych i ich role we wspieraniu małych i średnich przedsiębiorstw należy do najsłabiej reprezentowanych w Polsce, zarówno w literaturze, jak i w badaniach empirycznych. Dlatego wszelkie prace z tego zakresu należy uznać za szczególnie wartościowe.

Pierwotna cena wynosiła: 10.50zł.Aktualna cena wynosi: 4.50zł.

Na stanie

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE JAKO INSTRUMENT WSPIERANIA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE WYD. 3 Książka poświęcona została niezwykle ważnej w gospodarce polskiej oraz w teorii, a zarazem złożonej problematyce wspierania małych i średnich przedsiębiorstw poprzez zwiększony dostęp do zamówień publicznych. Problematyka zamówień publicznych i ich role we wspieraniu małych i średnich przedsiębiorstw należy do najsłabiej reprezentowanych w Polsce, zarówno w literaturze, jak i w badaniach empirycznych. Dlatego wszelkie prace z tego zakresu należy uznać za szczególnie wartościowe.

Autor

ISBN

978-83-7143-912-4

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE JAKO INSTRUMENT WSPIERANIA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *